Tuesday 15 November 2011

Aktiviti Hari Minggu Lalu













Minggu lepas..memang bosan gile,..budak-budak umah aku sume xde..adik aku pulak pie'melancong' ke Langkawi dengan kawan-kawan skolah dia..Memang best sangattt...Tapi nasib baik la ada 'BFF' aku iaitu Nikman dan Hafiz ada temankan aku..(Hafiz sebab bini dia xda)..hahaha..Hari Sabtu pagi-pagi dah kua pie tapau lauk kat Dapurmas pastu open table kat umah Hafiz..dah macam kenduri dah..memang terbaik..dah kenyang kitorang tido terkangkang macam ular sawa yang kekenyangan,,ngee....dalam area 6 petang lebey camtue kitorang gerak pie Alamanda usha-usha barang..si Nikman nak usha jam tangan untuk dibuat hantaran masa pertunangan die nanti...Lepas abis pusing-pusing,perut lapa balik n kitorang ambik keputusan makan sup keting kat presint 11..Malam tue pulak ada bola..Spain Vs England..Aku macam bese dari dulu fans team Spain la..(selain MU)..Sebelum pie lepak mamak tengok bola kitorang pie balik umah aku mandi-mandi siap tuka baju pakai jersey sume,baru terasa macam pie tengok kat Wembley kan..hihihi..Tengok punya tengok keputusan akhirnya berpihak pada England,.apa nak buat redha jela..lagipun friendly je kan..tak kisah la sangat..hahaha..Dalam kul 4 pagi camtu gerak balik umah aku ingatkn nak tido tapi dah wat plan maen kad pulak..sampai la ke pagi..Kesimpulannya pada kisah-kisah tadi aku nak ucapkan THANX sgt2 pada BFF aku sebab teman aku,lepak ngn aku pada minggu lepas..thnx sgattttttttttt!!!!

5 comments:

  1. tue dia bilik........"kemas sgt" keke...
    ehem2...cam kenal jer,ngah cari line ke tu?haha..
    auuwww...nikman seksi la...wakakkaka

    ReplyDelete
  2. nikman memang seksi..nsib bek ku tk ltk pic yg'over' seksi..hihihi...

    ReplyDelete
  3. letak yg nie pun kecoh 1 PP ,klu letak btl2 seksi taktau la ape jadi...wakakakkaa

    ReplyDelete
  4. ko la yg sebarkan gambar separuh bogel die..terok ko wa,,

    ReplyDelete
  5. bile masa aku sebarkan plak....
    pic tue ade kt ko kan,aku lak yg kena...
    ko lagi terok kot...haha

    ReplyDelete