Friday 19 October 2012

Alvin & Vivian: Upcoming asian Porn Star?

Alvin Tan

Vivan Lee
Hmm... aku ada terbaca sebuah artikel mengenai "pornstar" ni melalui blog-blog dan aku seakan terkejut. Jangan salah anggap. Aku menulis ni bukan sebab nak promote or anything tapi just to share apa yang aku fikirkan saja. So, jangan nak dok menggatal tanya aku mana nak dapat video diorang ke apa ke. Termasuk link. Biarlah ia di klafisikasikan sebagai "confidential research source". Jangan risau, aku bukan buat tuduhan melulu ke apa ke. Aku dah tengok gambar dan memang sah mereka..Hehehe.. 

Mereka berdua merupakan warga Malaysia yang sedang mengambil course perundangan di National University of Singapore (NUS). Mereka berdua merupakan sebuah pasangan couple yang cukup daring dan berani. Boleh dikatakan bodoh juga. Well, nak dikatakan terdapat beribu-ribu video klip lucah lain yang dihasilkan oleh warga negara kita termasuk melayu. Kebanyakkannya bertujuan peribadi dan akan 'terpublish' bila "leak" atau jatuh ke tangan pihak yang tidak bertanggungjawab. Tetapi bukan seperti kes mereka berdua ni.

Mereka berdua start dengan mengambil gambar bogel masing-masing bagi tujuan peribadi sehingga Vivian terdetik untuk upload di internet bagi tujuan mencari 'penghargaan' di atas usaha gigih mereka. Mereka post di facebook dan blurkan bahagian-bahagian "kritikal" di dalam gambar tersebut. Mereka menggelarkan diri mereka sebagai "Alvin & Vivian".

p/s: Walaupun bukan orang Melayu, as a Malaysian, we should be embarrassed by this.

No comments:

Post a Comment