Monday 20 February 2012

Ghost Rider:Spirit Of Vengence,Man On A Ledge,Safe House

  • Ku tengah bosan skng so aku nak citer cikit pasal aktiviti hari minggu yang lepas..(baru-baru nie la)..Macam-macam aktiviti yang aku buat..2 hari trus menerus overnite je dengan kawan-kawan ku..sampai tak bleh nak berehat la..hihi....Kebanyakkan aktiviti ku minggu lepas menonton wayang..keje tengok wayang je..siang malam..huhu.. 
18/02/2012..Aku dengan group-group 'Angry Tiger' (team futsal) plan tengok wayang citer 'Ghost Rider:Spirit Of Vengence tepat kul 1.00 a.m.kat Alamanda..punya la lambat booking tiket..sampai ada yang tertido..keh3..Honestly citer tue TAK BEST langsung..kecewa aku..aku bagi ** je (2 bintang sebab special effect smart la jugak).
  • 19/02/2012..Aku plan dengan adik Ku dengan kawan-kawan pie pulak tengok movie 'Man On A Ledge'kat JJ cheras..lewat gak tengok lam kul 12.00 a.m..Movie nie even heronya duk kat 'birai' hotel je tapi memang best..pasal mamat nie kena set up curi berlian masuk penjara then dia lari lepas tu plan nak set up balik orang yang 'kencing' die tu dengan harapan namanya dibersihkan kembali..huhu..tuk movie nie ku kc ****..layannn.. 
  • 19/02/2012..Yang nie memang tak plan pape..lepas je ambik duit 'BRIM"kat presint 4..aku,adik aku and Hafiz a.k.a Bakar pie la makan kat fudcort presint 16..Lepas makan tue takde projek so ktorang trus pie Alamanda tengok wayang cite 'Safe House'...Tiket lam kul 1.30 p.m..Movie nie action memang best..walaupon mata aku dah tak leh bertahan sebab kurang tido tapi ku tahan jugak,sebab cite best kan..huhu..Tapi yang mengecewakan aku.Denzel Washington (Tobin Frost) mati time ending..**** ku kaci tuk citer nie..terbaekk!!

No comments:

Post a Comment