Monday 20 February 2012

HoBi Ku =)

Hobi aku salah satunya yang paling ku suka sejak dari dulu lagi ialah mengumpul DVD movie-movie kegemaran aku..Memang aku suka sangat..kalau dah pie kedai dvd memang abis banyak duit la..Tapi ku tak kesah..ianya satu kepuasan wat aku..Kadang-kadang movie tu dah ku tengok banyak kali even dah masuk tv pon ku still beli gak..kira tak nak terlepas koleksi la,,.nanti kalau dah tua-tua..movie2 feveret kita ni dah tak tayang dah..so kalau ada koleksi dvd nie ley gak tengok kan..hihi..Lagipon ramai dah remaja2 kat luar negara nun wat bisnes jual dvd2 movie yang dah 'rare'..beratus jugak la..Kalau dah peminat movie in case cari dvd movie tu tak jumpa2 gak kat kedai,.mesti ada yang sanggup beli,..even mahal pon..korang tanya la movie apa yang takde kat umah ku tu..sume ada..(yang top2 la)..Movie2 lagend masa kita kecik-kecik dulu pon ku suka kumpul..dvd nye susah nak dapat so aku download jela..Nie salah satu koleksi peribadi aku la..(yang bluray sahaja)..tak termasuk dvd yang biasa g..huhu..Kalau kira2 balik dah beribu kot abis..mak ku pon dah bising tapi dia faham minat aku..hihi...sume dvd collection nie ku letak kat kampung..malas letak kat putrjaya..kang banyak yang ilang..(phm2 jela)..hihi..ok sume..layan jela!!



nak cat umah.kena punggah sume..ngee.

movie korea pon layan gak..

cite horror n sci-fiction paling bnyak.

Lelong-lelonggg..ngeee..

No comments:

Post a Comment