Wednesday 6 July 2011

MiGraiNe =(

Aku xpaham btoi la..kenapa eh aku selalu sakit kepala je..ada ubat untuk migrain tak??Dah lama sangat da aku kena serangan sakit kepala nie..dari sekolah menengah lagi,,npe eh???..Kalau time sakit tue da macam nak meletOp da rase kepala aku nie..(mula la rasa nak sepak orang)..Ada kah sebab aku kuat sangat berfikir@ada'sumtin' dalam kepala aku nie...ermm..Family aku pon da bising sebab aku malas gila nak p chek kat hospitaL..Aku kannye apa..aku takot kalau ada"benda" bukan2 ada dalam kepala aku nie..adoyaii..skng nie aku bergantung pada panadoL jela..mmg aku bawak kulu kilir punye..spare la in case sakit kepala ada gak ubat nak hilangkannye..Tapi org ckap xelok makan panadoL bnyk2..haiihhh...xtawu la sampai bila akan berterusannya penyakit aku nie..mintak-mintak xde la benda bukan2 terjadi kat aku nanti..Aminnnn!!

2 comments:

  1. Ubat migraine ade la...pg la klinik...try check..jgn dibiarkan....
    ke ko pikir byk sgt kot..stress....

    ReplyDelete
  2. ku klau bleh xnk r mkn ubt je,,tp xle nk thn la weh..klu ku diam tue mata brair je ko phm2 la...ngn thn la 2..(jgn le kcu ye)..keh3.

    ReplyDelete