Monday 26 September 2011

Abduction 2011



                                        kiutnyerr...
                                         mesraaa!!!
               gaya nikman angkat orang..kuatnyerr!!,(mata ke atas)
                           Dari kiri :-Nazir..Aku..Conan..(hafiz) 

                                nie makan dieeeerr..!!
                                     lagi sekali..nie makan dieerrr..!!
                                     -gaya hero ReaL SteeL-
Nie nak citer la aktiviti ari minggu aku yang lepas..Macam biasa..pie open house jela..Tapi umah Fiza ngan Suliza buat ari jumaat..lebih awal dari biasa,,.so planning pie umah dorang jela....Balik dari open house je aku,,adik aku,,nikman,,ngn hafiz plan pie tengok wayang mid night punye cite"Abduction"..yang hero nye Taylor Lautner tue..Actually tiket dah beli awal sehari sebelum tue..takot penuh kan...excited la sangat (mata ke atas)..Lepas abis tengok tue aku menyesal gile..cite macam haram..dah macam cite lam tv je..tak sangka betol..dalam 5 bintang tue aku bagi 2 1/2 jela..tapi laen orang laen selera kan,..maybe ada orang yang suka and ada yang tak..yang oke cikit bagi aku la heroinnya..cute gile..haha..k la..enjoy ur movie...zass...!!

No comments:

Post a Comment