Tuesday 25 October 2011

Years from Now :(

Hidup nie kan dah macam drama tv pulak..ada macam-macam manusia yang kita jumpa..ada yang sanggup susah senang dengan kita,ada pulak yang depan baik tapi belakang kutuk-kutuk kita,..Susah nak ramal hati manusia nie,..Tuhan je tawu...Jatuh bangun,susah senang kita takde siapa yang tahu,..Memang luaran nampak macam happy go lucky jer,tapi dalaman??..Erm..Aku selalu fikir,macam mana la hidup aku 10 tahun akan datang,,hidup lagi ke,,kawen dah ke,,ada anak ke,,bahagia ke,,tak ke,,ntah,..Tapi benda pertama yang paling aku takot ialah ketiadaan ibu bapa,..memang aku tahu,semua insan akan merasainya,..tapi aku takot nak fikir bnda tue,..sebab aku terlalu sayangkan kedua ibu bapa aku,.rasenya kalau dorang tkde ntahlah..bleh jadi gila aku,..bukan aku tak bleh trime takdir tapi aku cuma tak sanggup kehilangan ibu bapa aku...Biar aku pergi dulu pon takpe...urm..Aku hanya mampu mendoakan agar hidup aku bahagia dikemudian hari,..InsyaAllah,..

2 comments:

  1. kwn???rambut sama hitam hati lain2..kita hanya mampu berusaha,berdoa & tawakal...
    yg menentukan tuhan yg maha esa... berdoa dpanjangkan umur,mati itu pasti....cuma taktau biler....bykkn berdoa...insyaallah...

    ReplyDelete