Friday 9 December 2011

Dikir Barat unit Akaun BPP 2011

Pada 2/12/2011 aritue kat opis aku iaitu di BPP ada wat  pertandingan dikir barat antara seksyen..Ntah cane nama aku boleh ada kat dalam list peserta untuk wakil seksyen Akaun..erm..(thanx to nikman n hafiz)..mata ke atas..'Tapi seriously mula-mula tue cam bosan gak tapi bila dah lama-lama jadi best pulak dah..macam ore klate royak' nek ra'..hihihi..Masa ari nak perform tu punya la aku gabra gila..,takot salah'bunga' masa ngah syok berdikir tue..hihi..Dalam pertandingan tue unit aku dapat No1..kira dapat piala pusingan dan jugak hadiah Rm500+Rm100 untuk pakaian terbaik..wahh..memang menang besar la..tak sia-sia usaha seminggu lebey dok datang opis bukan wat kje,dok praktis benda tue jer..Seminggu lepas tue kitorang kena wat persembahan lagi untuk Hari Persaraan Bos besar Bpp iaitu 'Dato'Shuib...Haa..yang nie aku puas ati sebab ada back up 'awak-awak'dikir dari seksyen laen yang betol2 gila dikir punya..Aku pon jadi gila terikot dorang..hahaha..Pape pon nie merupakan pengalaman best aku berdikir la,..Tak pernah kot....huhu...Last word..enjoy da video k..Ngeeee.

1 comment: