Wednesday 14 December 2011

Hobi kumpuL Gadget =(



Model Mobile suit Gundam
Spawn
Optimus Prime punye model

Hell Spawn

Vilator from Spawn

Robo model
Erm.. hobi nie cambest je kan??..Aku suka tengok gadget robot ,toys ke dan yang sewaktu dengannye lah..Suka gila..Tapi hobi nie memang memakan kos yang tinggi la..Contohnye satu gadget Gundam pon boleh cecah dalam Rm300 camtue...perghh.memang terbaek..Aku suka dengan ketelitian dorang wat patung n gadget karekter tue..detail gila,..Aritue p usha kat alamanda gadget transformers Sentinel punye pon lepas diskaun Rm 199..ermm..nak beli ke tak..ishh..Sebenarnye aku dah lama kempunan nak kumpul benda-benda nie sume..Tapi kena beli almari kaca dulu nak simpan benda-benda alah nie sume...Aku nak beli cikit-cikit..lama2 nanti jadi banyak la..ngeee.....

5 comments:

  1. ko beli yg pasa mlm jelah,rm10..hihihi...
    xpun g jalan pasa dapat 3 benda rm10...kekeke

    ReplyDelete
  2. YANG TU BUDAK2 PUNYE LA..XREAL..+ TAK BEST..HUH.

    ReplyDelete
  3. jadi la drpd xde kan,hu3...yg real tue murah sgt...hahahaha....
    org kaya yg xtau nk wat pe duit jer leh beli tue..
    ukur baju badan sendiri...

    ReplyDelete
  4. hey..ko tue la xd semangat nak kejar impian la..buleh apa beli tapi kena pelan2 la..ceh..xsupport member btol r ko nie.

    ReplyDelete
  5. yela2,beli la onie oi....
    aku kejar impian tuk masa depan yg lebih baik..
    tpi aku xkan kejar robot tue,bile masa depan ok/stabil robot itu sendiri dtg jumpa aku..kekekeke

    ReplyDelete