Monday 21 November 2011

PuLau PerHentiaN

Nie la resort port ktorang stay tue..

Cantik kan tempat nie..selesa...swimming pool depan'umah'..hihi..
Sesi bergambar untuk kenangan..

Masa baru sampai..posing dulu...huhu..
Menikmati keindahan ciptaan Yang Maha Esa...


Tengah layan adik-adik aku dua orang nie..=)

Aktiviti paling best...1st time wehh...huhuhu..
Kat sini ku nak citer pasal jalan-jalan cari ketenangan....Bagi aku la..rasanya Pulau Perhentian merupakan tempat yang seswai sangat..Memang terbaek la,..Aku ada gak pie skali dengan member-member batch BPP lama kat situ..saje wat trip jalan-jalan..asyik keje je bosan gak kan..huhu..Tempatnye memang best...dari jeti ambik masa dalam 45 minit sampai kat pulau tue...Kitorang stay kat Arwana Resort...Macam-macam aktiviti la bleh buat..Port untuk honeymoon pon ok gak nie....ngee..tapi ku belom kawen gie..Maybe aku akan bawak family aku pie bercuti kat sana lagi lepas nie..InsyaAllah.....

2 comments: