Wednesday 4 July 2012

The amazing spider man 4/7/2012 Lokasi: ALAMANDA





Yeay...petang sat lagi aku,my chenta (DiLa),Nikman and Hafiz nak pie tengok citer nie..3D lagi tue..hahaha..Tiket dah beli on9 dah semalam...huhuhu..Rasa excited la pulak sebab dah lama tunggu..Sebabnya,,nak tengok cara arahan dari pengarah lain pulak direct movie Spiderman nie.Dulu Sam Raimi je..cast untuk movie nie pon sume tuka..terbaekk..ngee..Kalau diikutkan plan ramai lagi yang join tapi last-last minit boleh tak jadi pulak..aduyai..Adik aku si Nazir nak pie tengok dgn gf die...So dimaafkanlah kn..
 Pasal my chenta lak 'cik puan diela' (hehehe..jangan mara haa)..mula-mulanya majok tak nak pie,tetapi setelah dipujuk akhirnya akur dengan keputusan adinda tercinta..chewahhh,.. 
  Yang bff aku si Nikman dengan Hafiz lak 1 kes..Bila aku beli tiket dulu mara+majok..Yela..dalam group kitorng sesape yang nk tengok wayang or ape-ape even kena bagitawu..tak ley nak rahsia-rahsia,..kalau tidak lupa member katanye..hahaha..macam-macam...
 Anyway...pada korang-korang,member-member yang minat Spiderman tue cepat-cepat pie beli tiket eh..Dah macam pisang goreng panas da..cepat je abis..k..see ya in the next post..chowzzZZzz!!

2 comments:

  1. wahh,... ada blog jugak rupanya dia nii.. haha.. camne aku boleh sesat masok blog dia ni?! ingatkan sape skali tgk muka alamakk !! haha.. kenai dakkk sape ni??? hari ni xmo mintak fail kat bfc ke?? hikhik.. =)

    ReplyDelete
  2. aiyokk..cane ley tersesat ni??haha..arini xd fail g..maybe mnggu dpan kot..keh.keh.keh..

    ReplyDelete