Wednesday 25 April 2012

Lepak-Lepak laa Derrr..

Angry Tiger FC..hihi..


Best sangattt..(mata ke atas)


Gaya..Mutu,.Keunggulan..


Zaidi.Nazir 'n' Fatah candid..

 
Minggu lepas aku dengan budak-budak futsal punye aktiviti lepak mamak tengok bola je..huhu..benda time tu game yang bestnye Arsenal vs Chelsea je..Game MU besoknye..Lepas abis tengok bola kat mamak presint 9 kitorang pie lepak atas jambatan buang masa,,cuci-cuci mata..keh3..sebab nye nak tunggu game terhebat antara Fc Barcelona vs Real Madrid pada pukul 2 a.m..Aku kalau dua team nie bertembung memang aku sokong Real Madrid punye even dua-dua team aku suka,,hihi..Memang best ar..Sume ambik keputusan nak tengok bola kat bangi..so layan jela..huhu..dah macam stadium da..puas ati aku..mlm tu Real menang dengan keputusan 2-1..terbaekkk!!

1 comment: