Friday 27 April 2012

My PerFume =)

Aku tak tawu la start bila aku suka kumpul perfume..Nie sume maybe terikut dengan hobi My Chenta la nie..hihi..Dulu aku bising bila si 'dia' asyik tukar-tukar perfume je..beli yang mahal-mahal pulak tu..skng aku pulak yg da jadi camtue..tidakkkk!!..Belum abis lagi dah nak beli yang laen..adoyai..Aku kannye ap..ntah..suka bau-bau wangi nie..mengiurkan.chewahh...hahaha...Nie antara koleksi yang ada wat masa sekarang nie la..yang perfume sample2 dan jugak perfume 'pen' tue tak termasuk la eh..ngee..ok..chek diz out!



Yang nie baru minggu lepas aku beli..hihi..


 

Yang nie pulak dah 2 botol aku beli..aishh..








Yang nie special cikit.hadiah dari si'dia;.hihi..(perfume pompuan tapi baunye aku suke)


For diz 1 pulak..otw..haha...jgn mara eh cik Chenta..=) 


No comments:

Post a Comment