Monday 8 August 2011

COMMUNITY SHIELD MATCH manchester united vs manchester city 3-2....^-^






Demam bola da mai da..hehe..BPL
dah nak mula..minggu depan start balik selepas rehat beberapa bulan,..Yeay..Pasnie ari minggu aku xde la membosankan macam sebelum-sebelum nie....Aku macam bese la akan terus support team feberet aku iaitu 'The Red Devils'....hihihi...Game openingnya ialah game 'community shield' diantara Manchester United vs Manchester City..Dua-dua team nie kire musuh tradisi la..Semalam ku pie tengok kat mamak Nazmaju Presint9 ngn adik aku sekali ngn hafiz,,Game memang terbaik..Laju gile corak permainan kedua2 team(tapi yg terbaik tetap MU la..hihi)...Mase 1st half Manchester city da lead 2-0,tapi MU balas balik pada 2nd half ngn jaringan pertama dibuat oleh Chris Smalling,pastu gol lagi 2 biji jaringan Nani..huhu..Aku pon apa lagi melompat terus,,..Enjoy gile tengok game nie,..dah nk masa abis pon ley dapat score lagi..yeay!!...Mase tyme nak balik 2 baru la terserempak dengan wan johor,fatah,adi kecik ngn Ujang,..upenya dorng pon ada tengok kat situ gak..hahaha...okies,...kita tengok next game k..Lawan west Brom kalau tak silap next sunday..Yeay!!^-^

2 comments: