Tuesday 9 August 2011

The Memory ^-^ PART 2

Sambungan dari episode yang lalu..(macam drama plak)..hihi...Nak dijadikan citer..aku terjumpa lagi dengan gadis tadi....Tapi aku wat slumber je..wat-wat macam xpenah nampak..haha..Ada la dalam 1 hari tue ntah mcm mana aku jadi berani plak nak tegur gadis tadi tue..Jantung aku nie dah macam nak meletop da bila nak berhadapan ,,bercakap dengan si gadis ni tadi....dia pon memperkenalkan diri dia kat aku...Cukuplah aku kenalkn diri dia sebagai "D"...Semenjak dari itu ktorng jadi rapat..Aku suka la sebab diri aku tak sunyi lagi dah....Yang boleh membuatkan aku ngn D jadi rapat sebab time tue elok pulak aku ngn dia xda terikat dengan sape2(xda bf@gf la)...Ada je masalah kitorng akan berbincang as a frenz la.....Aku suka kawan dengan D....die membuatkan hidup aku ceria selalu...Even ktorng bukan Couple,tapi alhamdulillah, berbaloi aku dapat mengenali insan yang bernama D...^_^ ..TO BE CONTINUED........

No comments:

Post a Comment