Friday 12 August 2011

The Memory ^-^ PART 4

"Waktu terasa..semakin berlalu...tinggalkan cerita tentang kita......akan tiada lagi kini tawamu tuk hapuskan semua sepi dihati...."...chewah..touching seh lirik lagu nie....ada makna disebalik lagu nie..huhu..^_^...'D' memang kawan yang baik,dia la tempat aku luahkan masalah,suka duka semua dengan dia (waktu tue xda sape2 kan)..Memang best la...Aku nie bila orang tanya ada gf ke tak n aku cakap xde,kawan-kawan selalu tak percaya..Maybe dorang nampak aku macam mesra dengan kawan2 especially gurls kan..tapi the truth is,aku susah nak msg org,nak call org melainkan aku sangat selesa dengan orang tue,..so masa aku berhappy hour juz kat opis jela..Tapi ngn 'D' anytime epi jer.....TO BE CONTINUED...^_^(jgn mara..nak balik kampung...)

No comments:

Post a Comment