Friday 19 August 2011

Persiapan Raya Zon MawaR ^_^






"Selamat..Hari Raya...hari untuk kita bersuka ria...".hehe...raya lambat lagi..tapi mudd raya dah mai dah melanda kat opis aku...time-time camnie setiap unit dan zon dah mula menghias area zon dorang ala-ala raya la..baru syokkk!!...^_^...Termasuklah zon aku skali..sebok gantung ketupat kat syiling ada,letak lampu lip lap lip lap (blom pasang g) ada..tampal-tampal ang pau kat dinding ada..haihh..macam-macam lagi la..tapi aku xda la tolong banyak sangat..sebab keje aku membataskan semua tue..chewahh..(benda malas nak wat)..aku tlong cikit-cikit sudehh..Yang best tue..keje tak siap lagi..tapi wat'keje' posing-posing ala2 model la..hahaha..nie sume Salwa punya pasal...(jgn mara haa..baru kali nie ku bahan ko)...Aku pon dengan berat hati join la posing2 nie...(benda suka)..haha.....skali skale yer dokk...wat kenangan kan....mana tawu kot nanti dapat keje lain dah xjumpa budak2 nie...ngeeeee...yeay!!..yang best skali tadi dapat duet raya lebey awal dari jangkaan aku...ingat minggu depan baru dapat..(dah 27 thun pon dapt duet raya lg..jgn jeles...haha)..jumlahnya terpaksa dirahsiakan sebab takot nanti budak2 nie jeles maklumla ku dapat'special gift' punyerr..hihi...Thanx 2 abg Man..semoga dipnjangkan umur dan dimurahkan rezeki lbey lagi..Amin...

2 comments:

  1. perghh!! awal giler masuk...hehe...weh,apsal nama aku lak yg naik....nie nak marah nie...
    apsal pic no 3,aku dok tegak cam budak sekolah nyanyi negaraku jer...haha..
    eleh,konon2..tgh wat keje la tue...auta belaka...

    ReplyDelete
  2. haha..ko nie..ku nk eksyen ckit pon xle..huhu....cepat dan pntas..hihi.

    ReplyDelete