Tuesday 23 August 2011

MemBuanG DueT Di JaLan Tar ^_^ 20 AuGust 2011










Minggu lepas aku telah pie shoping baju raya kat jalan tar dengan adik aku,Abu ngn Kamel...Maklumlah..bonus dah masuk..kalau tak takde maknanya aku nak pie situ,...Kitorang gerak lambat sikit..dalam kul 3 dari Putrajaya...saja pie lambat sebab panas kan,dengan berhimpit-himpit dengan orang yang ramai gila,silap-silap situ je aku berbuka pose nanti...hihi...dalam 4 orang yang pie nie,aku sorang jer yang shoping gila2,..sume benda nak dibeli..keh..keh..sekali sekala jer nak shoping gile-gila apa salahnya yer dokk!!...Style aku senang jer..apa aku minat aku sapu jer...malas aku nak pusing-pusing sume tempat...murah ke mahal ke aku xkisah dah..janji aku tak penat..Bila time berbuka tue kitorang ambik keputusan nak berbuka kat fudcort area Pertama  jela senang..Yang si Nazir dengan Abu naya la..makan nasi ayam xsedap..haha..aku makan nasi campur jer..aku ambik lauk sikit je ku rasa tapi awek depan aku gelak-gelak tengok juadah brbuka yang aku ambik tue,..cam haram..Lepas berbuka ktorang pie Danau KOta pulak..lama tak pie sana kan..shoping lagi....adoyaii..mauttt!!!...Shoping punya shoping dah pukul 2 pagi so ktorang gerak pie kampung baru nak lepak-lepak sana pakej ngan bersahur sekali la...Time balik tue lalu area Brickfield ada roadblock da..kete kamel plak roadtax dah mampus apa lagi dengan slumbernye masuk kat dalam kawasan rumah cina(elok pulak ada rumah kat situ)..haha..slumber gile...macam umah kitorang pulak dibwatnya...memang lawokk...ktorang pon tunggu la roadblock tue clear dulu..time senyap-senyap tue si Abu boleh melepaskan bau yang sungguh'menyegarkan'hahaha..macam haram...Disaat-saat genting camtue pon boleh wat hal lagi.....mampuihhh...kepada Abu:-'Thanx Abu sebab bagi kitorang ciom bau macam DKNY APPLE..harumm sangattt..(mata ke atas..)....

4 comments:

  1. hahaha...padan muke korang bau DKNY tue.
    shopping2 gak,ingat pasa raye sama..kang org beraye ko berpuasa plak...kah kah kah

    ReplyDelete
  2. duet banyak la..watpe nak simpan..hahaha..

    ReplyDelete
  3. ha,bagus la....duet byk takyah simpan,pastu makan batu la...kuikuikui...

    ReplyDelete
  4. ko kan ade bleh masak tuk aku..hahaha..

    ReplyDelete