Thursday 11 August 2011

The Memory ^-^ PART 3

Hahaha..lepas aku wat post nie da macam-macam citer pulak aku dengar..Member ofis pon (yang pompuan la) masing-masing da mula buat andaian sendiri siapakah gadis 'D' nie..hehe..da macam pop kuiz la pulak,..^.^..p/s:(INGIN DINYATAKAN DISINI,GADIS 'D' BUKAN BUDAK BPP).................Okies,berbalik semula pada kisah 'The Memory'....Erm..apa pasal aku suka dekat 'D' nie?nak tawu?....Yang 1st skali,..aku suka perwatakan lemah lembut die,Pandai menjaga batas-batas pergaulan.,.2nd,wajahnye yang ayu boleh buat aku xjadi nak marah dia even dia wat kesalahan mcm mana pon pada aku....kira wajah yang boleh buat aku cepat 'cooL' la..huhu...(3),aku suka sangat tengok dia makan,comel gila..^_^....(4)..Paling best tengok dia senyum...rase cam nak cubit-cubit pipi dia...haha.....Banyak lagi benda yang best pasal dia..tapi cukuplah setakat nie yer....cikit-cikit sudehhh.hehe.....TO BE CONTINUED.....^_^

4 comments:

  1. cepat la sambung tak sabar nak baca ni:-p

    ReplyDelete
  2. haha...ada jugak??xle..nak balik da nie..esk sambung eh......keh3..

    ReplyDelete
  3. hahaha....nak cubit-cubit yer..kah kah kah...
    siapakah gerangan ayu,''budak comel gila'' time makan..haha

    ReplyDelete
  4. haaa..yang tue secret resepi la wa...sape2 pon xtawu..@_@

    ReplyDelete