Monday 8 August 2011

The Memory ^-^ PART 1

Kisah nie terjadi lama da...saje nak mngimbau kisah silam....Pada aku,,nie salah satu perkara terbaik yg terjadi kat aku,(^_^)..Ada la satu hari nie...aku berjalan-jalan di pasar Jumaat..Tiba-tiba mata aku terpandang seorang gadis yang comel sangat...Sweet gila kot..rambut curl..,free hair tapi berbaju kurung...Alahai..Dah macam gadis melayu terakhir ku tengok....Tak berkelip mata aku tengok si gadis tue tadi...Aku pon apa lagi.terus follow je gadis tadi dengan kawan dia,..Tapi dia xprasan la..Gile,klau dia tawu aku follow die..mau die fikir ku ni psiko punye orang..hihihihi...Ku pon follow punye follow tiba-tiba terdetik kat hati mahu menegur si gadis tadi...Tapi perasaan malu melebihi segalanya..Aku xmacam dulu da..dulu girl2 nie aku tegur slumber jer..Tapi maybe sebab bila umur kita dah meningkat,dah xberani dah nak tegur org2 xkenal nie macam zaman muda-muda dulu,,huhu,...Jadi ku pendam jela niat aku tue..Nak dijadikan cerita...dah jodoh kan(kononnye la)..aku jumpa lagi si gadis tadi...Happy gila kot aku....Alhamdulillah..doaku dimakbulkan..hihi..sebab lepas je ku jumpa gadis nie masa 1st time tue aku ada gak berdoa hope aku dapat jumpa dia lagi..tercapai gak..Amin......Apa yang terjadi seterusnya??..TO BE CONTINUED..........

3 comments: