Friday 26 August 2011

Final destination 5





25 August 2011 semalam time tengahari aku dengan adik aku nazir curik-curik kuar masa keja pie tengok movie nie..Aku memang kipas susah mati semua siri-siri final destination nie..dari first punye sampai la dah masuk no 5..satu ayat je aku boleh cakap..TERBAEKKK!!!..4/5 bintang aku bagi (yang paling best part 1 la bagi aku)..memang tak mengecewakan...semua death scene memang ngeri tahap gaban..tambah-tambah pie tengok 3D..gempak sehh..huhu...tapi yang wat aku kecewa cikit bese la tengok wayang kalau part tue over ngeri mesti potong...tak puas hati betoi....Kalau korang fans movie nie gak mesti tak sangka yang rupa-rupanya movie nie prekuel dari Final Destination 1...kira yang Final Destination 1 (Devon sawa,Ali Larter) dulu tue dah jadi no 2 pulak dah....papepon tak kisah la..janji aku puas hati..Sebenarnya kalau nak diikutkan siri FD nie semua jalan cerita sama jer..pasal dapat vision,selamat...and yang selamat tue akan mati gak sorang-sorang dengan brutalnya..cuma yang bagi orang ramai still nak tengok gak movie nie sebab nak tengok cara-cara kematian dorang yang mengerikan tue...memang syok r..tue jer..movie nie bagi penonton wat andaian dan berfikir macam mana mangsa-mangsa nie mati...okie..Pada semua fans2 FINAL DESTINATION...jangan lupa tengok..Chowzz ^_^

No comments:

Post a Comment