Monday 15 August 2011

The Memory ^-^ PART 5

Aku pernah mengalami masa-masa yang aku BENCI dengan pompuan...Nampak macam relex je tapi dalam hati aku penuh dengan sifat marah,sakit hati,runsing sume ada....Pompuan selalu salahkan lelaki je kalau ada pape masalah.lbey-lebey lagi pasal'orang ke-3'..Tapi xda nak complain plak pasal spesis dorang yang main kayu 3 belakang bf dorang????....Tak abis-abis salahkan LELAKI..,LELAKI..,LELAKI....ntah pape....Sebelum aku jumpa dengan 'D'..aku memang macam tue....Tapi lepas jumpa dia..ntahla....tenang sikit hati aku....Tapi tiada kata-kata cinta,,. declare ke apa...yang penting.......hanya KAWAN!!!!!...."Won't see it comin' when it happens But when it happens you're gonna feel it, let me tell you now See when love comes it knocks you down"...TO BE CONTINUED....

2 comments:

  1. brp banyak kali nak smbg da...mgalahkan kisah cinta elia dgn khairul fahmi....:-p

    ReplyDelete
  2. kena la sambung2...nanti abis cepat pulak citernyerrr..hihi...tapi citer nie ending die memang xbes..2 je hint nye.....keh3..

    ReplyDelete