Monday 22 August 2011

MajLis BerBuka PuaSa @ ReuniOn Batch BPP^_^









  



Tanggal 18 August 2011 bersamaan hari khamis yang lalu telah berlangsungnya majlis berbuka puasa a.k.a reunion batch budak-budak BPP kat area jambatan PICC...Majlis nie telah dianjurkan oleh Wahid dengan Aimi...Dorang yang plan..aku join jer...Walaupon sepatutnya kedatangan sebanyak lima belas puluh ratus ribu tapi yang datang 10 orang jer...hehehe..yang penting dapat berkumpul ramai-ramai balik..Masing-masing pon dah tak keje kat BPP da so nie la masanya nak lepak sama-sama..kalau tak jangan harap,..susah benor nak jumpanya..Yang datang time tue Wahid,,Aimi,,Mai ngn adik dia (nama ku tawu),,Alawiyah,,Kak Ja ngn laki dia abg D,,Kimi,,aku dan adik aku Nazir..Juadah berbuka masing-masing beli cikit2 tapi xabis sebab banyak sangat...huhu..(terlebey suda)...Yang si Aimi siap bawak pizza lagi,,caramel ntah apa ntah..Tapi yang bes sambal udang petai mak dia wat memang sedap...'terima kasih kat mak ko mi..hihi.'..Dah abis siap berbuka tue ada pulak kat area port ktorang tue kapel nie berposing ciom-ciom molot..aduyai...ada extra tayangan percuma Astro plak kat situ..keh3....layannn!!!...Yang penting sekali ikatan persahabatan kitorang takkan putus even dah tak keje sekali dah.....(kan best kalau dapat ulang masa........waaaaaaaaa..)

3 comments:

  1. wah,cam best jer...pas makan korang solat tarawih kt situ ke???lama xjumpa wahid,aimi,kak ja....
    part couple cium2 mulot tue,mesti ko usha lebih kan..ish3,nasib baik dah berbuka time tue....haha

    ReplyDelete
  2. wah laju ja salwa komen kekekeke.....sory bro aku cilok pic ko tp aku dah kasi kredit n line ko kat blog aku....kasi up trafik ko sikit heheheheeh

    ReplyDelete
  3. haha..okies2..thnx yer...promote lagi..haha.

    ReplyDelete